Вакансия в архиве
№ 32182379
12 августа 2019
Работа в Боярке / Вакансии / Административная работа, секретариат, АХО / Консультант

Консультант технічної підтримки в IT-компанію

Новоконстантиновская, 9
Полная занятость
По договорённости
Обязанности:

• Прийом вхідних дзвінків - консультація клієнтів-користувачів програм.

Требования:

• впевнене володіння ком'ютером;
• усна і письмова грамотність (українська, російська);
• клієнтоорієнтованість;
• готовність навчатися і прагнення розвиватися;
• уміння швидко орієнтуватися у великому обсязі інформації.

Условия:

• безкоштовне навчання;
• можливості професійного і кар'єрного зростання;
• гнучкий графік роботи (субота і неділя вихідні);
• офіс біля метро Т. Шевченка, корпоративна розвозка;
• офіційне працевлаштування;
• зарплата від 8000 грн. на старті з можливістю зростання до 14 000 грн.
• насичене корпоративне життя.
Новоконстантиновская, 9
Навыки:
  • Украинский язык (разговорный)
  • Русский язык (разговорный)

контакты

Чтобы связаться с этим работодателемсоздайте резюме и откликнитесь на вакансию.

Вакансия в архиве
№ 32182379
12 августа 2019

компания

Клиент SuperJob с 2019 года
До 50 сотрудников
Linkos Group - команда з 500 IT-фахівців, яка допомагає підприємствам та державним установам позбуватися паперової рутини. Ми стали першопрохідцями у створенні програмного забезпечення для е-документообміну в Україні, охопивши 90 % підприємств країни. Наш головний постулат: працювати потрібно не по 12 годин на добу, а головою. Ми завжди на крок попереду, створюємо унікальні продукти та нові тренди. Тому наші проекти безперервно актуалізуються і вдосконалюються. До портфеля брендів належать: • продукт електронної звітності й е-документообміну M.E.Doc; • веб-сервіс СОТА для малого та середнього бізнесу; • програма для обміну первинними документами з 1С - FlyDoc; • кваліфікований електронний підпис від ТОВ «ЦСК «Україна»; • програмний комплекс ISpro; • «Звіт Корпорація»; • платформа для обміну електронними документами – ПТАХ; • Мережа крамниць електронних послуг «Твій час». Вони функціонують згідно з чинним законодавством України. Вирішують задачі з електронного документообміну з бізнесом та державою: звітність до всіх контролюючих органів, підписання ЕП (ЕЦП) та обмін первинними документами (акти, договори, податкові, товарно-транспортні накладні, розрахунки коригування та ін.) між контрагентами (наприклад, виробника із замовником, компаній з клієнтами, бухгалтера підрозділу з головним підприємством, тощо). Максимум можливостей за розумну ціну та максимум уваги до кожного користувача - наш принцип роботи! Підтримка користувачів Ми не лише надаємо програмні рішення, але й навчаємо роботі з ними та надаємо сервісне обслуговування, консультації фахівців. Отримати консультації з усіх програмних рішень Linkos Group можна в понад 600 крамницях електронних послуг «Твій час» по всій країні, а також за телефоном та онлайн. Навчання Linkos Group навчає студентів фінансової та бухгалтерської сфери у більше ніж 70 ВНЗ України. Завдяки викладачам компанії у деяких вузах з'явилася окрема дисципліна - “Електронний документообмін”, де розповідають про е-документообмін та навчають роботі в програмі M.E.Doc. ТОП-5 причин, чому нас обирають клієнти: • можливість надсилати е-звіти до всіх контролюючих органів, а також міністерств та відомств; • можливість здійснювати обмін юридично значущими документами з контрагентами у програмі M.E.Doc, веб-сервісі СОТА або безпосередньо у власній обліковій системі 1С завдяки підсистемі FlyDoc; • передача документа контрагенту відбувається в зашифрованому вигляді, тож отримати документ може виключно той, кому він призначений; • найбільший набір функцій для будь-яких організацій: як бюджетних, так і приватних, незалежно від розміру та виду діяльності; • завжди актуальні форми та бланки відповідно до змін чинного законодавства України.
Оставьте ваши контакты для работодателей
Есть отличные компании, которые не размещают вакансии, но ведут подбор по открытым резюме − помогите им найти вас!
Нажимая «Продолжить», вы подтверждаете, что согласны с правилами работы сервиса

похожие вакансии

  • ВчераКиев
    Забезпечення приємної атмосфери в магазині. Передпродажна підготовка та викладка товару. Контроль якості та термінів придатності
  • Опыт не нужен
    ВчераКиев, Левобережная, Осокорки
    Продажа спортивного питания, консультация клиентов по вопросам спортивного питания
    Свободное владение украинским и русским языками. Знания в области бодибилдинга и спортивного питания
  • По договорённости
    14 июляКиев
    Підготовка консультантів буде проводиться за наступними напрямками. Бюджетування і контролінг. Адміністрування системи SAP
  • По договорённости
    9 июляКиев
    Роботодавець - є міжнародною компанією, що спеціалізується на використанні універсального полістиролу. Управління готівкою…
    Обов'язки. Інвентаризація, оцінка інвентаризації. Освіта – бухгалтер підприємства. Стресостійкість, надійність, точність…
  • По договорённости
    14 июляКиев
  • 10 июляКиев
    Забезпечення приємної атмосфери в магазині. Передпродажна підготовка та викладка товару. Контроль якості та термінів придатності