Вакансия в архиве
№ 32182328
2 ноября 2019
Работа в Боярке / Вакансии / Бухгалтерия, финансы, аудит / Бухгалтер

Бухгалтер-аналітик в IT-компанію

Новоконстантиновская, 9
Опыт работы от 3 лет, полная занятость
По договорённости
Обязанности:

• аналіз змін нормативної документації;
• контроль за актуальностю бланків в ДПС Кошторис;
• визначення scope завдань сформованих на підставі змін нормативних документів;
• формування вимог до системи / продукту (SRS);
• проведення тестування програм на відповідність вимогам до системи / продукту (SRS);
• обробка запитів на зміну вимог до системи / продукту.

Требования:

• досвід роботи в напрямках: бухгалтер, економіст-бухгалтер, заступник головного бухгалтера бюджетної / не бюджетної організації не менше 3 років;
• досвід ведення бухгалтерського, податкового обліку;
• складання фінансової, бюджетної та іншої звітності за період (місяць, квартал, рік);
• досвід роботи з бухгалтерськими системами Парус або 1С 8.2, IT-Enterprise – як перевага;
• ініціативність, самоорганізація, стресостійкість, відповідальність, наполегливість, бажання розвиватися в ІТ-сфері.

Условия:

• цікавий, амбітний проект і багато складних завдань;
• команда професіоналів, закоханих в свою справу;
• хороша матеріальна винагорода;
• офіційне працевлаштування в провідну IT-компанію в Україні;
• регулярні тімбілдінги і корпоративні заходи;
• послуги корпоративного масажиста та інші плюшки;
• комфортне робоче місце;
• можливість реалізувати свої ідеї.
Новоконстантиновская, 9

контакты

Чтобы связаться с этим работодателемсоздайте резюме и откликнитесь на вакансию.

Вакансия в архиве
№ 32182328
2 ноября 2019

компания

Клиент SuperJob с 2019 года
До 50 сотрудников
Linkos Group - команда з 500 IT-фахівців, яка допомагає підприємствам та державним установам позбуватися паперової рутини. Ми стали першопрохідцями у створенні програмного забезпечення для е-документообміну в Україні, охопивши 90 % підприємств країни. Наш головний постулат: працювати потрібно не по 12 годин на добу, а головою. Ми завжди на крок попереду, створюємо унікальні продукти та нові тренди. Тому наші проекти безперервно актуалізуються і вдосконалюються. До портфеля брендів належать: • продукт електронної звітності й е-документообміну M.E.Doc; • веб-сервіс СОТА для малого та середнього бізнесу; • програма для обміну первинними документами з 1С - FlyDoc; • кваліфікований електронний підпис від ТОВ «ЦСК «Україна»; • програмний комплекс ISpro; • «Звіт Корпорація»; • платформа для обміну електронними документами – ПТАХ; • Мережа крамниць електронних послуг «Твій час». Вони функціонують згідно з чинним законодавством України. Вирішують задачі з електронного документообміну з бізнесом та державою: звітність до всіх контролюючих органів, підписання ЕП (ЕЦП) та обмін первинними документами (акти, договори, податкові, товарно-транспортні накладні, розрахунки коригування та ін.) між контрагентами (наприклад, виробника із замовником, компаній з клієнтами, бухгалтера підрозділу з головним підприємством, тощо). Максимум можливостей за розумну ціну та максимум уваги до кожного користувача - наш принцип роботи! Підтримка користувачів Ми не лише надаємо програмні рішення, але й навчаємо роботі з ними та надаємо сервісне обслуговування, консультації фахівців. Отримати консультації з усіх програмних рішень Linkos Group можна в понад 600 крамницях електронних послуг «Твій час» по всій країні, а також за телефоном та онлайн. Навчання Linkos Group навчає студентів фінансової та бухгалтерської сфери у більше ніж 70 ВНЗ України. Завдяки викладачам компанії у деяких вузах з'явилася окрема дисципліна - “Електронний документообмін”, де розповідають про е-документообмін та навчають роботі в програмі M.E.Doc. ТОП-5 причин, чому нас обирають клієнти: • можливість надсилати е-звіти до всіх контролюючих органів, а також міністерств та відомств; • можливість здійснювати обмін юридично значущими документами з контрагентами у програмі M.E.Doc, веб-сервісі СОТА або безпосередньо у власній обліковій системі 1С завдяки підсистемі FlyDoc; • передача документа контрагенту відбувається в зашифрованому вигляді, тож отримати документ може виключно той, кому він призначений; • найбільший набір функцій для будь-яких організацій: як бюджетних, так і приватних, незалежно від розміру та виду діяльності; • завжди актуальні форми та бланки відповідно до змін чинного законодавства України.
Оставьте ваши контакты для работодателей
Есть отличные компании, которые не размещают вакансии, но ведут подбор по открытым резюме − помогите им найти вас!
Нажимая «Продолжить», вы подтверждаете, что согласны с правилами работы сервиса

похожие вакансии

  • По договорённости
    ВчераКиев
    Предприятие на едином налоге
    Опыт работы от 5 лет, в/о
  • По договорённости
    9 июляКиев
    Роботодавець - є міжнародною компанією, що спеціалізується на використанні універсального полістиролу. Управління готівкою…
    Обов'язки. Інвентаризація, оцінка інвентаризації. Освіта – бухгалтер підприємства. Стресостійкість, надійність, точність…
  • 6 июляКиев, Васильковская
    Проведение первичной документации Компании в учётной базе (1С:Предприятие. Бухгалтерия для Украины, редакция 2.0). Учёт движения…
    Высшее профильное образование. Опыт работы в аналогичной должности от 1 года в производственной или дистрибьюторской Компаниях
  • По договорённости
    4 июляКиев
    Бухгалтерское сопровождение производства, планирование работы производства, составление производственно-экономических отчётов
    Желательно наличие производственного опыта