Клиент SuperJob с 2019 года

Linkos Group

До 50 сотрудников
Linkos Group - команда з 500 IT-фахівців, яка допомагає підприємствам та державним установам позбуватися паперової рутини. Ми стали першопрохідцями у створенні програмного забезпечення для е-документообміну в Україні, охопивши 90 % підприємств країни. Наш головний постулат: працювати потрібно не по 12 годин на добу, а головою. Ми завжди на крок попереду, створюємо унікальні продукти та нові тренди. Тому наші проекти безперервно актуалізуються і вдосконалюються. До портфеля брендів належать: • продукт електронної звітності й е-документообміну M.E.Doc; • веб-сервіс СОТА для малого та середнього бізнесу; • програма для обміну первинними документами з 1С - FlyDoc; • кваліфікований електронний підпис від ТОВ «ЦСК «Україна»; • програмний комплекс ISpro; • «Звіт Корпорація»; • платформа для обміну електронними документами – ПТАХ; • Мережа крамниць електронних послуг «Твій час». Вони функціонують згідно з чинним законодавством України. Вирішують задачі з електронного документообміну з бізнесом та державою: звітність до всіх контролюючих органів, підписання ЕП (ЕЦП) та обмін первинними документами (акти, договори, податкові, товарно-транспортні накладні, розрахунки коригування та ін.) між контрагентами (наприклад, виробника із замовником, компаній з клієнтами, бухгалтера підрозділу з головним підприємством, тощо). Максимум можливостей за розумну ціну та максимум уваги до кожного користувача - наш принцип роботи! Підтримка користувачів Ми не лише надаємо програмні рішення, але й навчаємо роботі з ними та надаємо сервісне обслуговування, консультації фахівців. Отримати консультації з усіх програмних рішень Linkos Group можна в понад 600 крамницях електронних послуг «Твій час» по всій країні, а також за телефоном та онлайн. Навчання Linkos Group навчає студентів фінансової та бухгалтерської сфери у більше ніж 70 ВНЗ України. Завдяки викладачам компанії у деяких вузах з'явилася окрема дисципліна - “Електронний документообмін”, де розповідають про е-документообмін та навчають роботі в програмі M.E.Doc. ТОП-5 причин, чому нас обирають клієнти: • можливість надсилати е-звіти до всіх контролюючих органів, а також міністерств та відомств; • можливість здійснювати обмін юридично значущими документами з контрагентами у програмі M.E.Doc, веб-сервісі СОТА або безпосередньо у власній обліковій системі 1С завдяки підсистемі FlyDoc; • передача документа контрагенту відбувається в зашифрованому вигляді, тож отримати документ може виключно той, кому він призначений; • найбільший набір функцій для будь-яких організацій: як бюджетних, так і приватних, незалежно від розміру та виду діяльності; • завжди актуальні форми та бланки відповідно до змін чинного законодавства України.
Заявите о желании работать в компании

Контакты

2 вакансии


  • Должностные обязанности: • Прийом вхідних дзвінків - консультація клієнтів-користувачів програм.
    Требования: • впевнене володіння ком'ютером; • усна і письмова грамотність (українська, російська); • клієнтоорієнтованість;...
  • 13 июляКиев
    По договорённости
    Должностные обязанности: • аналіз змін нормативної документації; • контроль за актуальностю бланків в ДПС Кошторис; • визначення scope завдань сформованих на підставі змін нормативних документів;...
    Требования: • досвід роботи в напрямках: бухгалтер, економіст-бухгалтер, заступник головного бухгалтера бюджетної / не бюджетної організації не менше 3 років; • досвід ведення бухгалтерського,...
  • Получать вакансии
    Новые вакансии по этим параметрам будут приходить ежедневно